Faschaunereck 2614 :)

Skoraj do vrha ... pa še vmes kakšen kucelj, kjer je bil pač obetaven sneg

Ko je že kazalo, da se bo vikend usmeril v izrazito uscano varianto, je padla beseda, ki je dala idejo, ta je tlela dokler ni bila sprejeta še odločitev.

Odhod zjutraj zjutraj čez severno mejo - v iskanju sonca in snega (vsaj upali smo tako). Šele med vožnjo samo mi je prebilo, da smo si tokrat izbrali najkrajši dan v letu ... temu primerno smo tudi dooooolgo čakali, da se je naredil dan. Ob prihodu na planino smo v temi nastajajočega jutra žalostno opazovali redke jezike snega na sicer obetavnih pobočjih.

Jah nč, če smo že tukej, pa pejmo odšvicat deci ali dva. Nekako smo parkirali gajbo (kar ni najlažje, če je cesta zalita z ledom, čez pa še kašasta snežna brozga :S), se preoblekli, poknili dile na ramo in si hrabro pritrjevali, da jih bomo nesli samo do primernega terena, kjer jih nataknemo na čevlje in skupaj z nalimanimi psi skupaj zagrizemo v strmino. Hehehe, najbrž ja :) Priznam, da še nikoli nisem nesla dil na ramah celega jurja višincev ... ampak kakor pravijo, je vse enkrat prvič, tudi takale tura. Sem imela pa zato spet en dan v super družbi na soncu in redkejšem zraku.

sonce je ravno začelo s prebujanjem, ko smo bili pri avtu pripravljeni na iskanje snega
seveda pa fotke v taki temi brez stativa niso nekaj, s čimer bi se dalo pohvaliti :O

s pridobljenimi višinskimi metri se je tudi dan barval vedno svetleje
nas je čakal še preboj skozi oblake

ko smo se prebili na sončno stran oblaka, se je pred nami odprl pogled na Reitereck
nori tereni so iz nas izvabljali stokajoče pripombe - pa kje za vraga se letos obira zima?

moja tokratna spremljevalna trojka :)
med "brazilsko" debato hihihi
za njimi pa obetajoč jezik snega
hoja med neskončnimi preprogami brusnic za ta letni čas ni ravno nekaj običajnega

brusnice - čist res sem razmišljala, da bi jih malo nabrala

na enem od sosednjih vrhov pred vršnim grebenom opazimo obetavno zaplato snega
trije se odločimo, da jo gremo probat
vzpon do vrha je bil kar mali zalogaj :) še en mal plezarije smo imeli vmes
(Jaka in JM se nista mogla zediniti, al je bla 3-ka al 4-ka :) )

tabor na tem sosednjem puklčku - končno bomo dilce lohk dali mal dol s hrbtov

spust s tegale kuclčka je na začetku izgledal takole :)
brez zvoka ne bo zanimivo :)



po spustu pa spet dile na rame in naprej proti grebenu

letos hudo pogrešam takele poglede, zima nekej štrajka

moji trije današnji kompanjoni pod vršnim grebenom
jaz sem jih počakala na sedlu desno od grebena - ob tem, da sem doma pozabila oporo za moje "prijazno" koleno, me je bilo malo strah kopnega sestopa po neskončnih travah, pa sem se zadnjih 50 višincev mal prešvercala ... na koncu smo pa z nekaj kratkimi peš prestopi med jeziki prismučali skoraj do avta
 
sestavljeno ni optimalno, kičasto je pa še zmerej dost :)
takle dan je bil na dobrih 2500m nad morjem
doma pa kisloooooo



Komentarji

Priljubljene objave